22 February 2018, 21:50
Ok, er is dus een echt verschil tussen het hebben van een lockup tov een overdrive..
Ik heb zekerweten een overdrive. Knopje op de zijkant van de pookhandel. Staat bij dezebak trouwens altijd aan. Had hiervoor een 145s waar een 240 bak met overdrive onder was gezet. Die stond standaard eigenlijk uit als je de auto startte.
Even over de prins en vialle installaties.
Prins levert alleen Ringtanks en vialle de dubbele conventionele tanks? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Em wat is de Maximale inhoud van beide tanks (netto)
Zit er voor jullie nog verschil in de lpt/hpt qua betrouwbaarheid of zijn die gelijk?
Tevens zie ik sporadisch een 2 liter versie voorbij komen. Ga er even vanuit dat dezelfde b200 (maar dan met turbo) is als ik in mijn 245 heb liggen? Die links laten liggen of maakt het niet veel uit?
Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Ik heb zekerweten een overdrive. Knopje op de zijkant van de pookhandel. Staat bij dezebak trouwens altijd aan. Had hiervoor een 145s waar een 240 bak met overdrive onder was gezet. Die stond standaard eigenlijk uit als je de auto startte.
Even over de prins en vialle installaties.
Prins levert alleen Ringtanks en vialle de dubbele conventionele tanks? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Em wat is de Maximale inhoud van beide tanks (netto)
Zit er voor jullie nog verschil in de lpt/hpt qua betrouwbaarheid of zijn die gelijk?
Tevens zie ik sporadisch een 2 liter versie voorbij komen. Ga er even vanuit dat dezelfde b200 (maar dan met turbo) is als ik in mijn 245 heb liggen? Die links laten liggen of maakt het niet veel uit?
Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import

