21 February 2018, 23:38
Dank voor alle feedback! Die l is dus eigenlijk een soort overdrive als ik het goed begrijp? Die heb ik nu ook al op mijn 245... toch maar eens onder de auto kruipen en goed op de bak kijken wat er nou precies op staat.
Heb voor de 245 een half jaar een v40 gehad op g3, alleen maar gezeik mee gehad, zelfs blok vervangen... toen kapte de g3 installatie er mee en was ik echt klaar met die auto.
Denk dat de 940 qua techniek meer te vergelijken is met de 245. Blok is iig hetzelfde en hebben zich bewezen in uithoudingsvermogen.
Nog meer tips waar ik op kan/moet letten? Heb al jet eea gevonden aan aankooptips. Roest zal zeker minder een issue zijn tov van de 2 serie.
Zie veel auto's staan met km standen van 400k+ als hier het eea aan vervangen is zoals de kop en eventueel de gaspomp zijn er dan nog zaken die echt in de papieren lopen?
Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Heb voor de 245 een half jaar een v40 gehad op g3, alleen maar gezeik mee gehad, zelfs blok vervangen... toen kapte de g3 installatie er mee en was ik echt klaar met die auto.
Denk dat de 940 qua techniek meer te vergelijken is met de 245. Blok is iig hetzelfde en hebben zich bewezen in uithoudingsvermogen.
Nog meer tips waar ik op kan/moet letten? Heb al jet eea gevonden aan aankooptips. Roest zal zeker minder een issue zijn tov van de 2 serie.
Zie veel auto's staan met km standen van 400k+ als hier het eea aan vervangen is zoals de kop en eventueel de gaspomp zijn er dan nog zaken die echt in de papieren lopen?
Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import

