21 February 2018, 22:03
Het verschil tussen de aw71 en de aw71l is de l van lockup.
Die zorgt ervoor dat er geen slip meer is in de koppelomvormer.
Werkt dacht ik alleen in de laatste versnelling en voelt als een extra versnelling.
De lpi injectoren zitten in het inlaatspruitstuk geperst , beetje zoals een popnagel en die kunnen inderdaad los gaan zitten.
Je actieradius hangt natuurlijk van de grote van je tank af.
En de lpi installatie geleverd door vialle is niet af te stellen kwa overschakelen , altans toen ik hem had niet en heb elke gasboer aan de telefoon gehad.
Zelfs een leuke e mail wisseling gehad met vialle daarover maar als dat verandert is dan kan er vast een adres genoemd worden?
Vialle is ook de enigste die zo'n installatie leverde waarbij het gas vloeibaar ingespoten word.
Zit een pomp in de tank en werkt zonder verdamper.
Ik weet niet of je met een aanhangwagen rijd maar de 9 serie tot 98 mag 1600 kg trekken en die uit 98 mag er 1800 kg achter hebben.
Verder hebben ze na 95 geloof ik allemaal een turbo , dat zijn dan de lpt en de hpt blokken.
Indentiek op de turbodruk na die bij de hpt wat hoger ligt.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Die zorgt ervoor dat er geen slip meer is in de koppelomvormer.
Werkt dacht ik alleen in de laatste versnelling en voelt als een extra versnelling.
De lpi injectoren zitten in het inlaatspruitstuk geperst , beetje zoals een popnagel en die kunnen inderdaad los gaan zitten.
Je actieradius hangt natuurlijk van de grote van je tank af.
En de lpi installatie geleverd door vialle is niet af te stellen kwa overschakelen , altans toen ik hem had niet en heb elke gasboer aan de telefoon gehad.
Zelfs een leuke e mail wisseling gehad met vialle daarover maar als dat verandert is dan kan er vast een adres genoemd worden?
Vialle is ook de enigste die zo'n installatie leverde waarbij het gas vloeibaar ingespoten word.
Zit een pomp in de tank en werkt zonder verdamper.
Ik weet niet of je met een aanhangwagen rijd maar de 9 serie tot 98 mag 1600 kg trekken en die uit 98 mag er 1800 kg achter hebben.
Verder hebben ze na 95 geloof ik allemaal een turbo , dat zijn dan de lpt en de hpt blokken.
Indentiek op de turbodruk na die bij de hpt wat hoger ligt.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

