29 August 2017, 13:17
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 August 2017, 13:17 door Karinsky.)
Met de OEM rubbertjes lukte het niet voor mij ... die draaide ook heeel slecht stationair . Zelf iets grotere rubbers moeten gaan zoeken voor de injectoren in een dichtingenwinkel en nadien was het beter. Zeker dat uw probleem daar niet zit ? Eens met remmenreiniger rond de injectoren spuiten, als hij dan sneller gaat draaien (door de remmenreiniger) zit je nog met een luchtlek .
Mijn WUR/SDR zat vast en regelde ook niet meer. Dan start ie, draait voor 2 sec en valt stil , ook koud moet hij sneller lopen stationair dan warm (soort van koudstart gelijk bij een D24) . Regelt dit ding ook allemaal.
Drukken meten is heel belangrijk bij een K-jet systeem. Als de drukken niet juist zijn, grote kans op slecht lopen van de motor enz. Pompdruk moet 5 bar zijn, restdruk 2,1 bar na 20 minuten ? enz ... (ben de waarden even vergeten - kan ze opzoeken indien nodig)
Mijn WUR/SDR zat vast en regelde ook niet meer. Dan start ie, draait voor 2 sec en valt stil , ook koud moet hij sneller lopen stationair dan warm (soort van koudstart gelijk bij een D24) . Regelt dit ding ook allemaal.
Drukken meten is heel belangrijk bij een K-jet systeem. Als de drukken niet juist zijn, grote kans op slecht lopen van de motor enz. Pompdruk moet 5 bar zijn, restdruk 2,1 bar na 20 minuten ? enz ... (ben de waarden even vergeten - kan ze opzoeken indien nodig)
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E