8 August 2017, 21:56
Het relais bleek in orde te zijn. Bij de accu zitten vier zekeringen van de voorlichten. Hier zat een blauwe draad bij een rode gestoken. De blauwe op zijn (logische) plek gezet en voila, alles in orde.
Vanavond de remslangen vervangen maar waarschijnlijk is met deze operatie de hoofdremcilinder gaan hemelen. Remmen gaat prima maar bij pompend remmen gaat het pedaal toch wel richting de vloer.
Nog wel even een lekker stukje gereden maar man,man,man wat loopt dat prachtig zeg!
En met de auto op de brug ook de bodem eens goed bekeken en beklopt en dat valt helemaal niet tegen. De linkerdorpel heeft achter een gaatje en achter de achterwielen (waar links het reservewiel en rechts het reservetankje zit) zit ook wat laswerk. Niet schokkend allemaal.
En dan te weten dat de auto origineel is, nog nooit geroestoreerd ofzo. Topkwaliteitje! :
Zat zo'n reservetankje trouwens standaard bij de auto?
Vanavond de remslangen vervangen maar waarschijnlijk is met deze operatie de hoofdremcilinder gaan hemelen. Remmen gaat prima maar bij pompend remmen gaat het pedaal toch wel richting de vloer.
Nog wel even een lekker stukje gereden maar man,man,man wat loopt dat prachtig zeg!
En met de auto op de brug ook de bodem eens goed bekeken en beklopt en dat valt helemaal niet tegen. De linkerdorpel heeft achter een gaatje en achter de achterwielen (waar links het reservewiel en rechts het reservetankje zit) zit ook wat laswerk. Niet schokkend allemaal.
En dan te weten dat de auto origineel is, nog nooit geroestoreerd ofzo. Topkwaliteitje! :

Zat zo'n reservetankje trouwens standaard bij de auto?

