8 June 2017, 23:12
Ik heb jaren in de loodgieterij gewerkt en daarnaast ook veel voor mijzelf en altijd met de voorgeschreven pbm's en dus ook de kniekussens die je in de werkbroek kan doen ter bescherming van je knieën. Kreeg het vorige keer voor het eerst in september vorig jaar en toen wel zonder knietjes gestraat want het was bloedheet weer en ik was bij iemand anders en dus ff gauw je ken dat wel. Nadien niet veel werk op mijn knieën gehad. Vorig weekend ook met korte broek op de knietjes gezeten maar wel met een dik faom kussen (grijs) nog dikker dan wat in mijn werkbroek zit maar evengoed dus toch een slijmbeurs ontsteking. Denk toch dat het een sluimerend iets is of een voorbode van een beginnende versleten knie. Ik zal niet de eerste zijn die in die branche met versleten gewrichten komt te zitten. Maar ja het is zoals het is. Ik zit lekker op de bank met mijn been op de poef en een kussen onder mijn knie en koel de knie 3 keer per dag met een icepack en ik slik ontsteking remmers. Ik hoop dat ik volgende week weer naar mijn werk kan want dat thuis zitten is niks voor mij. Gelukkig heb ik een toezichthouder functie en zit veel in de auto en sta bij werken te kijken hoe deze worden uitgevoerd.
Het zal de leeftijd wel zijn, ouderdom komt met de gebreken zeggen ze wel is. Hebben onze Volvo's ook last van.
Het zal de leeftijd wel zijn, ouderdom komt met de gebreken zeggen ze wel is. Hebben onze Volvo's ook last van.