26 May 2017, 21:31
Om je een blik op mijn roestbak te geven, bijgaande foto’s tonen te een doorgeroest stuk van de bodem onder de rechter stoel, en de onderkant van de linker achterdeur. Dit zijn de meest ernstige plekken, de voordeur rechts is in een iets betere staat, maar zou ook moeten worden vervangen/vernieuwd. Dan heb je de achterklep nog niet gezien: ongeveer zoals de deur links voor: regenwater liep ongehinderd de laadruimte in.
Voor zover de software van volvolvo het mogelijk maakt de foto’s aan jou te tonen (ik kreeg mijn eigen foto’s niet meer te zien, zie juist hierboven, terwijl ik toch echt was ingelogd!!!) zal het je onmiddellijk duidelijk zijn dat dit nog maar weinig, misschien een jaar, uistel kan lijden. Jouw overkomplete deuren zijn naar verwachting een aanwinst voor mijn 245 uit 1981 (na het overspuiten in kleur: Volvo kleur 134, licht blauw metallic, uiteraard). Ik wacht wel tot je zover bent.
Verder: heden twee gloedvolle kapjes voor de clignoteurs voor aangeschaft, 2e hands, dat wel. Nu nog de achterlichten. De spiegels zijn na revitalisatie nog goed, maar het glas lekt. Er zitten bartsjes in en stukje afgebroken. Mischien heeft iemand ze nog over.
grille