Vraagje aan de Ts. Wat voor leidingen heb je gebruikt voor het aansluiten van de turbo?
Ik ben ook bezig met een 16t maar heb sowieso nog geen water aansluitingen en ook die van de olie van mijn oude garret zullen anders moeten. Kan je die van een 13g bijvoorbeeld gebruiken.,
[video]https://youtu.be/qIW3VgovsYM[/video]
ventiel dat zorgt voor het op druk blijven van het brandstof systeem zit standaard verwerkt in de leiding bij de brandstofpomp en -filter onder de auto.
Bij het laten vervallen hiervan vervalt ook dat ventiel.
IIk heb 'm ook achterwege gelaten en merk weinig verschil. Desnoods doe je even 2x de auto op contact zodat d pomp vast 2x druk kan opbouwen.
Ik ben ook bezig met een 16t maar heb sowieso nog geen water aansluitingen en ook die van de olie van mijn oude garret zullen anders moeten. Kan je die van een 13g bijvoorbeeld gebruiken.,
[video]https://youtu.be/qIW3VgovsYM[/video]
ventiel dat zorgt voor het op druk blijven van het brandstof systeem zit standaard verwerkt in de leiding bij de brandstofpomp en -filter onder de auto.
Bij het laten vervallen hiervan vervalt ook dat ventiel.
IIk heb 'm ook achterwege gelaten en merk weinig verschil. Desnoods doe je even 2x de auto op contact zodat d pomp vast 2x druk kan opbouwen.