17 April 2017, 18:46
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 April 2017, 18:47 door jhilverda.)
Inmiddels doet de Volvo het met een LH2.4 systeem, een BTI chip en een wasted spark bordje van BTI. De KDFI had er niet zo'n zin meer in, en ik had ook niet meer zo'n zin in de KDFI.
Met de LH2.4 liep de motor nog niet helemaal lekker. Bleek dat de spie van de nokkenas was afgebroken. Kom er maar eens op. Na het vervangen van de spie liep de motor stukken beter maar nog niet helemaal 100%. Gisteren even de bougiekabels van Pieter geprobeerd en daarmee liep de motor helemaal goed. Jeej!
Nu nog even APK er op en dan kan ik er eindelijk mee gaan rijden.
Met de LH2.4 liep de motor nog niet helemaal lekker. Bleek dat de spie van de nokkenas was afgebroken. Kom er maar eens op. Na het vervangen van de spie liep de motor stukken beter maar nog niet helemaal 100%. Gisteren even de bougiekabels van Pieter geprobeerd en daarmee liep de motor helemaal goed. Jeej!
Nu nog even APK er op en dan kan ik er eindelijk mee gaan rijden.