14 February 2017, 23:31
Dank je voor de reacties. Hierbij nog wat foto's wat ik nog aan de Volvo gedaan heb.
Eerst maar eens lekker toegankelijk maken.
![[Afbeelding: IMG_5856_zpsb1jqfiwk.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_5856_zpsb1jqfiwk.jpg)
![[Afbeelding: IMG_5858_zpsej3xh82o.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_5858_zpsej3xh82o.jpg)
Donor auto uit 1978.
![[Afbeelding: IMG_5861_zpsibbjcpia.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_5861_zpsibbjcpia.jpg)
Nette dasbord en Bruin tapyt inplaats van rubber mat. Plus nog wat beugeltjes en stripjes.
![[Afbeelding: IMG_5879_zps3ldzcaxv.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_5879_zps3ldzcaxv.jpg)
Ik hou van Lage Auto's. Dus veerpoot wat inkorten en Saap 93 schokbreker er in.
![[Afbeelding: IMG_6033_zpstcodm15x.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6033_zpstcodm15x.jpg)
Later dacht ik had boven de veerschotel ook nog wel een stuk buis weg kunnen halen. Nu zit de veerschotel wat lager en ben je beperkter in de diameter van de band.
![[Afbeelding: IMG_6036_zpsx4ktvhk1.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6036_zpsx4ktvhk1.jpg)
Wel nog een vulbusje er bij tussen.
![[Afbeelding: IMG_6120_zpsmd97cs6r.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6120_zpsmd97cs6r.jpg)
![[Afbeelding: IMG_6119_zps7id7ya0u.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6119_zps7id7ya0u.jpg)
De voorstoelen zijn niet best meer. Kwam deze Saab 95 stoelen tegen. Dit model altijd al mooi gevonden.
![[Afbeelding: IMG_6075_zpsig5ile9q.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6075_zpsig5ile9q.jpg)
![[Afbeelding: IMG_6076_zpsd7xqhuet.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6076_zpsd7xqhuet.jpg)
Tot zover eerst. Volgende keer maar wat meer techniese vragen.
Dit is trouwens mijn Jeep. Staat al weer 2 jaar stil. Hopelijk eind van het jaar weer mee verder.
Eerst maar eens lekker toegankelijk maken.
![[Afbeelding: IMG_5856_zpsb1jqfiwk.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_5856_zpsb1jqfiwk.jpg)
![[Afbeelding: IMG_5858_zpsej3xh82o.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_5858_zpsej3xh82o.jpg)
Donor auto uit 1978.
![[Afbeelding: IMG_5861_zpsibbjcpia.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_5861_zpsibbjcpia.jpg)
Nette dasbord en Bruin tapyt inplaats van rubber mat. Plus nog wat beugeltjes en stripjes.
![[Afbeelding: IMG_5879_zps3ldzcaxv.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_5879_zps3ldzcaxv.jpg)
Ik hou van Lage Auto's. Dus veerpoot wat inkorten en Saap 93 schokbreker er in.
![[Afbeelding: IMG_6033_zpstcodm15x.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6033_zpstcodm15x.jpg)
Later dacht ik had boven de veerschotel ook nog wel een stuk buis weg kunnen halen. Nu zit de veerschotel wat lager en ben je beperkter in de diameter van de band.
![[Afbeelding: IMG_6036_zpsx4ktvhk1.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6036_zpsx4ktvhk1.jpg)
Wel nog een vulbusje er bij tussen.
![[Afbeelding: IMG_6120_zpsmd97cs6r.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6120_zpsmd97cs6r.jpg)
![[Afbeelding: IMG_6119_zps7id7ya0u.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6119_zps7id7ya0u.jpg)
De voorstoelen zijn niet best meer. Kwam deze Saab 95 stoelen tegen. Dit model altijd al mooi gevonden.
![[Afbeelding: IMG_6075_zpsig5ile9q.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6075_zpsig5ile9q.jpg)
![[Afbeelding: IMG_6076_zpsd7xqhuet.jpg]](http://i43.photobucket.com/albums/e400/kooscoe/Volvo%20244/IMG_6076_zpsd7xqhuet.jpg)
Tot zover eerst. Volgende keer maar wat meer techniese vragen.
Dit is trouwens mijn Jeep. Staat al weer 2 jaar stil. Hopelijk eind van het jaar weer mee verder.
Jeep Wagoneer uit 69 Staat; in resturatie
Volvo 142 uit 72 Staat; in resturatie
Volvo 244 uit 74 Staat; dagelijkse Auto
Volvo 480 uit 86 Staat; in resturatie
Volvo 850 uit 96 Staat; Verkocht
Volvo 142 uit 72 Staat; in resturatie
Volvo 244 uit 74 Staat; dagelijkse Auto
Volvo 480 uit 86 Staat; in resturatie
Volvo 850 uit 96 Staat; Verkocht

