6 December 2016, 22:32
Marc1970 schreef:Dat was je auto niet gewend in California, zoveel kou. Maar ik gok dat je in het contactslot moet zoeken, en dan vooral het gedeelte daarachter. Het startrelais op de startmotor gaat niet zomaar vanzelf om, daar zit een goede veer in. Maar het contactslot is een relatief lichte constructie, met kleine veertjes. Waar oud vet, grafiet en vocht en wat niet al rare dingen kunnen doen.Als ik je link zo doorlees heb ik het idee dat de pin die uitschuift als je de sleutel insteekt wellicht niet lekker terugklikt of ergens contact maakt. Dat zou het verklaren dat er bij aanraken van slot met se sleutel een reactie komt. Denk inderdaad Ff demonteren en nalopen
Ik zou eens beginnen het geheel uit elkaar te halen, zo zit het ongeveer in elkaar: http://cleanflametrap.com/ign_sw.html en dan het bakelieten bakje met de 10 pinnen eens bekijken. Het ziet er van hieraf uit of het netjes afgesloten is, maar er zal wel iets van een kier inzitten.
Oh kijk op TB zijn ze al in het startslot geweest: http://www.turbobricks.net/forums/showth...p?t=255111
Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import

