6 December 2016, 21:33
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 December 2016, 21:40 door Marc1970.)
Dat was je auto niet gewend in California, zoveel kou. Maar ik gok dat je in het contactslot moet zoeken, en dan vooral het gedeelte daarachter. Het startrelais op de startmotor gaat niet zomaar vanzelf om, daar zit een goede veer in. Maar het contactslot is een relatief lichte constructie, met kleine veertjes. Waar oud vet, grafiet en vocht en wat niet al rare dingen kunnen doen.
Ik zou eens beginnen het geheel uit elkaar te halen, zo zit het ongeveer in elkaar: http://cleanflametrap.com/ign_sw.html en dan het bakelieten bakje met de 10 pinnen eens bekijken. Het ziet er van hieraf uit of het netjes afgesloten is, maar er zal wel iets van een kier inzitten.
Oh kijk op TB zijn ze al in het startslot geweest: http://www.turbobricks.net/forums/showth...p?t=255111
Ik zou eens beginnen het geheel uit elkaar te halen, zo zit het ongeveer in elkaar: http://cleanflametrap.com/ign_sw.html en dan het bakelieten bakje met de 10 pinnen eens bekijken. Het ziet er van hieraf uit of het netjes afgesloten is, maar er zal wel iets van een kier inzitten.
Oh kijk op TB zijn ze al in het startslot geweest: http://www.turbobricks.net/forums/showth...p?t=255111
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

