20 November 2016, 16:37
Ik zou de tank bomvol afvullen. Met een (half)lege tank slaat er vocht ad binnenkant vd tank. Gevolg; roestige tankbinnenkant. Tjokvol met benzine kan er geen vocht/waterdamp meer in. Verder zou ik de ramen op een kiertje zetten voor de ventilatie. Zodat er geen muffe luchtjes ontstaan en vocht weg kan. Maar niet dermate ver open dat er dieren (muizen etc.) tussendoor passen. Gewoon alle vier de ramen 2 cm open, zodat het lekker tegen elkaar kan tochten. Tussentijds de auto op de paar weken een paar keer wat naar voren en achteren rollen om vierkante banden te voorkomen, of een flink stuk warm rijden zodat alle vloeistoffen weer op temp. zijn geweest (als je beschikt over een op eigen terrein). Verder de auto in de versnelling parkeren en niet met de handrem er op om vastzitten te voorkomen.
Een Ctek acculader aanschaffen en aansluiten. Deze kan er gewoon maanden aan gekoppeld blijven, het slimme apparaat meet continu de accu door en geeft automatisch een stroompuls als de acculading te laag dreigt te worden. Persoonlijk vind ik dit makkelijker dan telkens de accu er in en er uit halen, is mij de investering wel waard. Ik heb er al jaren plezier van. Succes!
Een Ctek acculader aanschaffen en aansluiten. Deze kan er gewoon maanden aan gekoppeld blijven, het slimme apparaat meet continu de accu door en geeft automatisch een stroompuls als de acculading te laag dreigt te worden. Persoonlijk vind ik dit makkelijker dan telkens de accu er in en er uit halen, is mij de investering wel waard. Ik heb er al jaren plezier van. Succes!
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2