19 November 2016, 21:05
Ik heb een 145 zonder ventilatie onder het achterraam.
De sedan die ik had had inderdaad twee blaas openingen in de hoedenplank, werkte ook prima.
Dat de deuren potdicht zijn is helemaal goed.
Als ik lucht uit de auto in de deur blaas komt het er aan de binnenkant langs het raam weer uit.
Aan de buitenkant sluit het af met een rubberen strip.
Aan de binnenkant zit bij mij een kier van 2 mm.
Das genoeg voor een luchtgordijn langs het raam hoop ik.
Zo'n 12 volt ventilator uit een pc kost drie euro dus als het werkt is het een leuke lowbudget oplossing.
Eventuele vochtige lucht condenseert misschien tegen de koude deurplaat en dat water loopt bij de afvoergaatjes wel weer weg.
Volgende week maar eens proberen bij 1 deur.
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
De sedan die ik had had inderdaad twee blaas openingen in de hoedenplank, werkte ook prima.
Dat de deuren potdicht zijn is helemaal goed.
Als ik lucht uit de auto in de deur blaas komt het er aan de binnenkant langs het raam weer uit.
Aan de buitenkant sluit het af met een rubberen strip.
Aan de binnenkant zit bij mij een kier van 2 mm.
Das genoeg voor een luchtgordijn langs het raam hoop ik.
Zo'n 12 volt ventilator uit een pc kost drie euro dus als het werkt is het een leuke lowbudget oplossing.
Eventuele vochtige lucht condenseert misschien tegen de koude deurplaat en dat water loopt bij de afvoergaatjes wel weer weg.
Volgende week maar eens proberen bij 1 deur.
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970