15 October 2016, 00:21
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15 October 2016, 00:29 door Volvo240.)
Ik zal beginnen met de ontsteking te controleren.
Visuele inspectie van de bougies, bougiekabels, verdelerkap, rotor, contactpunten.
Ook kun je kijken of de afstelling van de contactpunten nog goed is met een voelermaat.
En controleren of het ontstekingstijdstip nog ok is met een stroboscoop.
Of misschien heb je een probleem met je motorvacuüm lekke slang of iets in die richting of er ligt er een af.
Grote kans dat het hier in zit.
Visuele inspectie van de bougies, bougiekabels, verdelerkap, rotor, contactpunten.
Ook kun je kijken of de afstelling van de contactpunten nog goed is met een voelermaat.
En controleren of het ontstekingstijdstip nog ok is met een stroboscoop.
Of misschien heb je een probleem met je motorvacuüm lekke slang of iets in die richting of er ligt er een af.
Grote kans dat het hier in zit.

