28 June 2005, 09:29
Ja, je hebt je slang goed aangesloten, moet idd op de buis na de intercooler (als het een originele buis is, dan zit er al een nippel op waarop je 'm zo aansluit). Zo zit het origineel ook.
* Vergeet niet om je CO te laten afstellen nu je een intercooler hebt gemonteerd! Je mengsel krijgt meer lucht en heeft dus ook wat meer benzine nodig.
*CBV klep van een 480 past prima vlgs mij, ik heb dat al ergens gezien. Die jongen had 'm op de sloop gehaald voor een tientje. In feite is het gewoon een Bosch-klep en dus universeel. Je sluit 'm dan aan voor de turbo en de andere slang op het inlaatspruitstuk en dan hou je met een luchtstroom je turbo op druk.
* Vergeet niet om je CO te laten afstellen nu je een intercooler hebt gemonteerd! Je mengsel krijgt meer lucht en heeft dus ook wat meer benzine nodig.
*CBV klep van een 480 past prima vlgs mij, ik heb dat al ergens gezien. Die jongen had 'm op de sloop gehaald voor een tientje. In feite is het gewoon een Bosch-klep en dus universeel. Je sluit 'm dan aan voor de turbo en de andere slang op het inlaatspruitstuk en dan hou je met een luchtstroom je turbo op druk.
