29 August 2016, 22:55
update project b21et in 240.
na lank wikken en wegen besloten kjet er uit te bouwe en over te stappen naar vems gestuurde injectie en onteking.
natuurlijk veel gezocht fora bekeken.
ingekocht: b20 inlaat spruitstuk incl gele injectoren.
jeroen aangeschreven(bozma) die heeft tips gegeven.toch loop ik tegen vraagstukken aan.
gaten kjet injectoren hoe af dichten?
vriespluggen er in? draad tappen bout er in of dichtlassen.....
dogdisch vliegwiel met 60-2 ring er op..kan deze ring op 1 manier gemonteerd.worden? of is positie van 1cil bdp en krukas op juiste positie de enige manier?
sensor krukas positie opvliegwiel/bellhuis is deze alleen te monteren zonder vbak of kan dat ook met gemonteerde bak?
welke sensor gebruiken voor de krukas positie?..
kan de verdeler compleet uit onderblok gehaald worden/en vriesplug geplaatst worden?..
welke type bobines is aan te raden,coil on plug..
heb ls1 ls2. bobines gezien dit een optie?
zou heel erg tof.vinden.als er een mede forumlid
me antwoord wil geven op de.voor mij nog onbekende dingen....
bedankt al vast..
paulus
na lank wikken en wegen besloten kjet er uit te bouwe en over te stappen naar vems gestuurde injectie en onteking.
natuurlijk veel gezocht fora bekeken.
ingekocht: b20 inlaat spruitstuk incl gele injectoren.
jeroen aangeschreven(bozma) die heeft tips gegeven.toch loop ik tegen vraagstukken aan.
gaten kjet injectoren hoe af dichten?
vriespluggen er in? draad tappen bout er in of dichtlassen.....
dogdisch vliegwiel met 60-2 ring er op..kan deze ring op 1 manier gemonteerd.worden? of is positie van 1cil bdp en krukas op juiste positie de enige manier?
sensor krukas positie opvliegwiel/bellhuis is deze alleen te monteren zonder vbak of kan dat ook met gemonteerde bak?
welke sensor gebruiken voor de krukas positie?..
kan de verdeler compleet uit onderblok gehaald worden/en vriesplug geplaatst worden?..
welke type bobines is aan te raden,coil on plug..
heb ls1 ls2. bobines gezien dit een optie?
zou heel erg tof.vinden.als er een mede forumlid
me antwoord wil geven op de.voor mij nog onbekende dingen....
bedankt al vast..
paulus