24 August 2016, 10:02
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 August 2016, 10:17 door Marc1970.)
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat de ruitewisserarm met de knik erin links hoort, en de rechtere rechts. Op die manier wist de ruitewisser netjes tot tegen de A stijl.
In rust eindigen de wissers op ongelijke hoogte en ligt de hoekige ruitewisser soms wat naar beneden.
Komt allemaal doordat de doorvoer van de linker ruitewisseras iets te ver naar rechts zit. Waarom dat is weet ik niet, latere 140's hebben de doorvoer op de logische plek, en twee dezelfde ruitewisserarmen.
Nou zeg, dat is nieuw voor mij, in elk geval van de 240 zijn foto's zat te vinden met de ruitewissers andersom, in Australia. Ziet er heel erg Saab-ig uit.
In rust eindigen de wissers op ongelijke hoogte en ligt de hoekige ruitewisser soms wat naar beneden.
Komt allemaal doordat de doorvoer van de linker ruitewisseras iets te ver naar rechts zit. Waarom dat is weet ik niet, latere 140's hebben de doorvoer op de logische plek, en twee dezelfde ruitewisserarmen.
Nou zeg, dat is nieuw voor mij, in elk geval van de 240 zijn foto's zat te vinden met de ruitewissers andersom, in Australia. Ziet er heel erg Saab-ig uit.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969