28 June 2005, 07:46
eric vermeer schreef:ik merk niets aan de turbo druk maar ik weet niet hoe jij de wastegate hebt aangesloten.
ik heb gewoon het slangetje compleet verwijdert
en het gat in de turbo afgeplugt en de wastegate aangesloten op de buis net NA de intercooler
weet niet zeker of dit juist is maar het werkt wel
weet jij toevallig wat het koppel nu is
ze schrijven overal dat je 30pk extra krijgt maar hoeveel nm dat weet ik niet
zoôn CBV-klep van een 480 is dat ook werkend te maken
of moet ik een universele monteren
krijg je toch ook dat sis geluid bij overschakelen(erg vet hoor)
wel lekker veel power uit mijn b21et'tje
heb nog een 440 TIC staan, met CVB, mag weg voor weinig
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl

