15 August 2016, 07:32
Willem240T5 schreef:Ben nu in Zweden.
Kwam tegen een Volvo 240 Turbo 1983, twee deurs. Alleen geleverd in de US.
Geen spatje roest, moet opnieuw gespoten worden, loopt goed, geen technische mankementen, wel enkele rubbers vervangen. Met Zweeds kenteken.
Vraag is wat moet zoiets kosten?
Rij zelf een 850T5, heb dus weinig verstand van een 240.
Maar als hij daar te koop is kun je beter eens laten waten wat de vraagprijs is!
En een blik onder de motorkap is ook welkom. Zit er de standard B21ET met IC in en is deze hand- of automaat geschakeld?
De 2 deurs versie is redelijk zeldzaam in goede staat hier in Europa. En vooral geliefd onder enthousiastelingen die ermee willen tunen e.d.. Of die er veel geld voor over hebben??
Zag er laatst nog een op de engelse Ebay voorbij komen (LHD) waarvoor men 8 mille vroeg (Weet niet of hij/zij daarvoor verkocht is)! Die was behoorlijk slordig.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

