30 July 2016, 15:20
Stinky schreef:Dat zal een AW-71 zijn. Zijn niet kapot te krijgen. Flushen misschien eens in de 10 jaar of om
de 80.000 km. Alleen de overgang van 1 naar 2 schokt iets, de andere overgangen gaan heel
erg soepeltjes. Kijk bij proefrit op een witte doek naar de olie op de bakpijlstok of de atf helder
is zonder deeltjes. Zijn er wel problemen dan zijn die vaak met flushen op te lossen. Succes!
Bedankt Stinky, een AW-71 ken ik. Deze zit ook in mijn '98 940 turbo. I.d.d. zeer robuuste bakken.
Ik wist niet dat deze bakken ook in de 200 serie geleverd waren. Ik ging uit van een voorloper vd AW-71.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2

