Update; van de week nog een keer alles na gelopen, met nieuwe ECU en originele ECU. Geen verandering. Toen hele bedrading nogmaals nagelopen, toch nog losse massa draad gevonden. Bleek de massa draad van de LH2.4 naar het motorblok door al het zoeken niet meer opnieuw te zijn vast gezet. Klassiek gevalletje.
Draad vast gezet, nieuwe start poging en jawel, de injectoren geven een puls.
Nu alle bedrading netjes maken, injector rail weer terug, de weerstanden aan de carrosserie monteren en dan moet het toch eens gaan gebeuren.
Samenvatting, het was inderdaad de TIP-122 die was doorgebrand ivm het niet plaatsen van de weerstanden (resistor pack) voor de injectoren.
Draad vast gezet, nieuwe start poging en jawel, de injectoren geven een puls.
Nu alle bedrading netjes maken, injector rail weer terug, de weerstanden aan de carrosserie monteren en dan moet het toch eens gaan gebeuren.
Samenvatting, het was inderdaad de TIP-122 die was doorgebrand ivm het niet plaatsen van de weerstanden (resistor pack) voor de injectoren.