4 June 2016, 22:30
Ik heb hem gezien en goed bekeken. Ik reed drie uur naar het oosten voor deze auto. Heb er niet in gereden en heb hem niet horen lopen. Hij stond binnen en was goed gepoetst. Het eerste wat opvalt is dat er een stuk of twee drie lelijke deuken in zitten. Dat was op de foto's op de site niet te zien en ook in de tekst stond er niks over. Geen problematische deuken overigens, meer dingen die je voor het mooi (zeker aan zo'n complete auto) zou moeten laten strak trekken en spuiten. Verder maakte de auto op mij een goede indruk. Heb al de bijzondere goodies niet getest. Ik viel namelijk als een blok voor de charmes van de grijze glt die net binnen was. Die was zo naar m'n zin dat ik de witte niet eens meer gereden heb. Ik de grijze ben ik direct naar huis getuft. Ik rijd er nu met buitengewoon veel genoegen in rond. Ik koos vooral voor een mooie kleur en voor een auto met minder risico's en dus niet deze witte. Al die extra's is leuk als je alles zelf kan of er veel geld voor (over) hebt. Toch bleef het wel wat knagen moet ik zeggen want hij had ook voor zover ik kon zien geen roest. Wat ik ook niet duidelijk vond was of de distributie vervangen was en wanneer. Daar was geen info over, ook geen sticker met km-stand/datum. Er was wel een mapje met facturen/stukken in de auto, wat ik me er van herinner was dat er niet heel veel info bij was. Echt geen complete historie of zo. Hij kwam ook uit Duitsland trouwens. Verder gaf de garagist aan dat de nokkenaskeerring lek was want bovenaan lekte het blok wat. Wat ik verder leuk vond waren die hoofdsteunen achterin met mooie hoezen er overheen, bij mij ontbreken die, maar het waren ook opties in die tijd en vast alleen in de VS standaard maar zo deskundig ben ik niet. Ik vond verder deze uitvoering met chroom her en der lang niet zo fraai als een glt, maar dat is natuurlijk een persoonlijk standpunt! Ben benieuwd wat je gaat doen. Hoor erg graag van het resultaat! En liefst ook met foto's!