De vlotter sluit de benzinetoevoer af bij een vastgesteld niveau in de vlotterkamer, stroomt niet over (tot de vlotter stuk gaat natuurlijk, alles kan stuk). De mechanische benzinepomp is zo gemaakt dat deze steeds minder pompt naarmate er meer tegendruk is. ALs de LPG installatie de benzineleiding sluit, draait de pomp 'loos'.
Zo werkt dat al decennia. Haal dat T stukje en de retourleiding gewoon weg, geeft alleen maar last (in feite dwing je de benzinepomp volle kracht te pompen full time).
Benzinepompjes op het blok hebben 1 catastrofale zwakke plek, als het membraan scheurt loopt er benzine het blok in. Erg slecht voor de smering vooral.
Zo werkt dat al decennia. Haal dat T stukje en de retourleiding gewoon weg, geeft alleen maar last (in feite dwing je de benzinepomp volle kracht te pompen full time).
Benzinepompjes op het blok hebben 1 catastrofale zwakke plek, als het membraan scheurt loopt er benzine het blok in. Erg slecht voor de smering vooral.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969