16 May 2016, 17:27
Hallo allemaal,
Ben een tijdje afwezig geweest van het forum, maar de auto is er nog steeds en wordt ook nog steeds met veel plezier gebruikt!
![[Afbeelding: 360.jpg]](http://myalbum.com/photo/5zZU1G6WWnCs/360.jpg)
Ik heb afgelopen week een setje virgo's opgehaald met alle bouten + naafkapjes. Het plan is deze velgen op te knappen en dan onder de auto te zetten. Ze worden momenteel gestraald.
![[Afbeelding: 360.jpg]](http://myalbum.com/photo/nRdTCrmBuwDb/360.jpg)
Ook zijn er nog een aantal probleempjes waar ik me een beetje aan stoor.
-Na het kleppen stellen is het tikken niet minder geworden en toen ik klepstelplaatjes op ging halen zei de plaatselijke 240 specialist dat de kop uitgesteld was. Ik ben momenteel een beetje aan het uitzoeken of ik de cilinderkop kan laten reviseren zodat het tikken weg is. Heeft iemand een idee wat voor mogelijkheden er zijn met betrekking tot de kop?
- De overdrive werkt nog steeds niet, dus ik ben van plan om binnenkort de versnellingsbak er onder weg te halen. Het verbruik is momenteel ook niet je van het(1 op 7) en ik hoop dat dit iets verbeterd kan worden door de overdrive te repareren.
- Er zit een roestplek onder de bestuurdersdeur en onder de sierstrip linksachter. Misschien wil ik dit ook nog een keer aan laten pakken.
Ook heb ik nog een ander projectje erbij, namelijk een Honda MTX. Het plan is om de carbagerun op de brommer te gaan doen en ermee naar Lyon te rijden. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat.
![[Afbeelding: 360.jpg]](http://myalbum.com/photo/PShphBF0zCqn/360.jpg)
Reacties zijn welkom!
Ben een tijdje afwezig geweest van het forum, maar de auto is er nog steeds en wordt ook nog steeds met veel plezier gebruikt!
![[Afbeelding: 360.jpg]](http://myalbum.com/photo/5zZU1G6WWnCs/360.jpg)
Ik heb afgelopen week een setje virgo's opgehaald met alle bouten + naafkapjes. Het plan is deze velgen op te knappen en dan onder de auto te zetten. Ze worden momenteel gestraald.
![[Afbeelding: 360.jpg]](http://myalbum.com/photo/nRdTCrmBuwDb/360.jpg)
Ook zijn er nog een aantal probleempjes waar ik me een beetje aan stoor.
-Na het kleppen stellen is het tikken niet minder geworden en toen ik klepstelplaatjes op ging halen zei de plaatselijke 240 specialist dat de kop uitgesteld was. Ik ben momenteel een beetje aan het uitzoeken of ik de cilinderkop kan laten reviseren zodat het tikken weg is. Heeft iemand een idee wat voor mogelijkheden er zijn met betrekking tot de kop?
- De overdrive werkt nog steeds niet, dus ik ben van plan om binnenkort de versnellingsbak er onder weg te halen. Het verbruik is momenteel ook niet je van het(1 op 7) en ik hoop dat dit iets verbeterd kan worden door de overdrive te repareren.
- Er zit een roestplek onder de bestuurdersdeur en onder de sierstrip linksachter. Misschien wil ik dit ook nog een keer aan laten pakken.
Ook heb ik nog een ander projectje erbij, namelijk een Honda MTX. Het plan is om de carbagerun op de brommer te gaan doen en ermee naar Lyon te rijden. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat.
![[Afbeelding: 360.jpg]](http://myalbum.com/photo/PShphBF0zCqn/360.jpg)
Reacties zijn welkom!

