11 February 2016, 23:49
De b230 lekt olie langs de kleppen en ik heb het idee dat er minstens 1 zuiger kantelt.
Plus mayonaise in de carterontluchting heeft me doen besluiten om voor een andere b230 te gaan.
Er komt een zo groot mogelijke gasklep op en de stationair omloop word bedient door de hand choke die in de 145 zit.
Zoveel hoger is de compressie van de heron ook weer niet en de zuigers schijnen een stuk zwaarder te zijn.
Met een achteras van 1 op 3.90 is het toch een toeren draaier met 130 dus dan is de b230 met a nokkenstok beter dacht ik.
Misschien de kop nog een keer een mm afvlakken?
Plus mayonaise in de carterontluchting heeft me doen besluiten om voor een andere b230 te gaan.
Er komt een zo groot mogelijke gasklep op en de stationair omloop word bedient door de hand choke die in de 145 zit.
Zoveel hoger is de compressie van de heron ook weer niet en de zuigers schijnen een stuk zwaarder te zijn.
Met een achteras van 1 op 3.90 is het toch een toeren draaier met 130 dus dan is de b230 met a nokkenstok beter dacht ik.
Misschien de kop nog een keer een mm afvlakken?
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970