11 February 2016, 21:39
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 February 2016, 21:46 door Marc1970.)
Mijn B230F heeft een mengstuk uit die tijd, het zit direct op het gasklephuis geklemd en de org. inlaatslang daar weer op. De binnendiameter is een stuk kleiner maar dat kan niet anders. Haal gewoon van een sloper. De stationair omloop moet je ook wat wijzigen, de standaard opzet omzeilt de gasklep (en het daarop gemonteerde mengstuk), dan zou je stationair dus geen LPG krijgen.
Een B230F compleet zonder injectie dus? Met de ontsteking van de B230K? Wat is daar het voordeel van? De B230K is met z'n hoge compressie ideaal voor LPG zou ik zeggen.
Een B230F compleet zonder injectie dus? Met de ontsteking van de B230K? Wat is daar het voordeel van? De B230K is met z'n hoge compressie ideaal voor LPG zou ik zeggen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969