23 January 2016, 16:45
Waarde collega Volvo rijders, ik mag hier weer woordjes plaatsen want ik ben gelukkig weer de eigenaar van een ECHTE auto, namelijk een volvo! Na een 2 jaartjes rond te hebben gereden in een super zuinige 106 op lpg en een twingo omdat de 106 stuk ging, nu dan eindelijk een prachtige donkergrijze Volvo 240 Polar uit 1992 gekocht! Met slechts 596000 kilometer op de teller net ingereden, en bij de achterschermen links en rechts een heel klein puntje roest, en meer niet! Ben net terug van het auto ophalen (om 6:34 in de trein, en 3:17 uur openbaar vervoer bah bah bah), en hij rijdt echt heerlijk
Alleen 1 puntje van kritiek: DE kachel blijft ijskoud
Met dit weer niet echt heel lekker
Ik heb er nog totaal niet naar gekeken (zit nu op mijn werk) maar was benieuwd of iemand me kan vertellen hoe de "WARM" klep van een 240 uit 1992 werkt? Is het een kachelkraantje die het warme water door de radiator laat circuleren, of is het een flap die de lucht door of om de kachelradiator heen leidt? In de motorruimte zijn de kachelslangen allemaal prima warm in ieder geval. Ik vrees dat of het kabeltje van de kachelbediening nergens meer aan vast zit, of dat de kachelradiator volledig verstopt zit. Iemand een idee?
Zodra ik tijd heb overdag ga ik eens even wat footootjes maken

Zodra ik tijd heb overdag ga ik eens even wat footootjes maken