Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
verschillen in 530 koppen
#2
Koppen zijn naar mijn weten gelijk zo niet zijn ze gelijk te maken. Sensoren kunnen verschillen maar de gaten zijn gelijk dus zou geen probleem moeten zijn.
Er zitten ook koelopeningen in de kop voor het spruitstuk, bij sommige modellen worden die verwarmd/gekoeld (carb). Maar die kan je open- of dichtmaken met vriesplugjes.

Er zijn ook turbo 530 koppen die hebben speciale kleppen, te herkennen aan de vlakke onderkant. Maar lijkt me alleen maar een voordeel om een turbo kop te gebruiken (kleppen zijn beter beschermd tegen hete temperaturen).
Dus als je een non-turbokop op de FK gaat schroeven zou ik wel die kleppen overzetten (ff inslijpen en klaar lijkt me).
Antwoord


Berichten in dit topic
verschillen in 530 koppen - door boedr - 19 January 2016, 22:17
verschillen in 530 koppen - door Dopski - 19 January 2016, 22:23
verschillen in 530 koppen - door boedr - 19 January 2016, 22:28
verschillen in 530 koppen - door Dopski - 19 January 2016, 22:42
verschillen in 530 koppen - door A_A - 19 January 2016, 22:43
verschillen in 530 koppen - door boedr - 19 January 2016, 23:01
verschillen in 530 koppen - door skidje - 22 January 2016, 19:18
verschillen in 530 koppen - door Laurens Zondag - 22 January 2016, 20:30
verschillen in 530 koppen - door Dopski - 22 January 2016, 20:34

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Welke koppen zijn uitwisselbaar 245 GLT 1984 dwarswind 2 3.285 5 January 2018, 23:02
Laatste bericht: RM
  zoek de verschillen: koppakking jero 5 4.455 15 March 2011, 12:53
Laatste bericht: jero
  koppen-sneller jero 2 2.024 12 January 2011, 21:55
Laatste bericht: PieterL
  Verschillen van injectoren (kleur) Zuurstar 17 22.814 9 January 2011, 00:28
Laatste bericht: Jw240
  Hallgever B2XX : zijn er verschillen? edwin 0 1.431 8 May 2009, 20:22
Laatste bericht: edwin

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)