10 April 2016, 23:22
Wij hebben sinds kort een xc90 d5 automaat erbij als familie auto. Ook leuk! Maar t is dat ik m voordelig van een vriend kon overnemen die m goed had onderhouden, want veel van die dingen zijn een rijdende rampen. Rijdt geweldig en leuk als daily. En de d5 doet zo 5 ton zonder probleem, de automaat hopelijk ook (150dkm geleden gereviseerd).
Maar on topic: als ik t n beetje goed inschat zou ik op zoek gaan naar een goed onderhouden v70N met 140pk, lpg, gereviseerde kop en eentje die verder netjes is bereden en onderhouden. Dat moet kunnen voor minder dan e3000. Dan rij je mi in een goede, moderne auto met weinig kans op problemen. Iets minder karakter dan een 940 (2e keus), maar verder alleen maar voordelen.
Maar on topic: als ik t n beetje goed inschat zou ik op zoek gaan naar een goed onderhouden v70N met 140pk, lpg, gereviseerde kop en eentje die verder netjes is bereden en onderhouden. Dat moet kunnen voor minder dan e3000. Dan rij je mi in een goede, moderne auto met weinig kans op problemen. Iets minder karakter dan een 940 (2e keus), maar verder alleen maar voordelen.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...