7 January 2016, 12:29
Ik heb al enige tijd het probleem dat de ruitenwissers van mijn 240 GL uit '86 het niet in de intervalstand (bovenste) stand doen. De onderste twee standen (snel en nog sneller) doen het wel, maar zodra ik ze uit zet stoppen ze direct. Ze gaan dus niet terug naar de beginstand. Dat betekent dus dat ik de wissers op het juiste moment stop moet zetten, anders staan ze stil op het midden van mijn ruit.
Nu ben ik bij de garage geweest en daar gaven ze aan dat dit aan het motortje lag en dat deze vervangen moet worden. Zo'n motortje kost nieuw 90,-. Da's best wel wat geld.
Nu vroeg ik me af of jullie kunnen beamen dat dit ook echt in de ruitenwissermotor ligt. Zou dit niet in de bedrading of in de relais kunnen zitten?
Nu ben ik bij de garage geweest en daar gaven ze aan dat dit aan het motortje lag en dat deze vervangen moet worden. Zo'n motortje kost nieuw 90,-. Da's best wel wat geld.
Nu vroeg ik me af of jullie kunnen beamen dat dit ook echt in de ruitenwissermotor ligt. Zou dit niet in de bedrading of in de relais kunnen zitten?