21 December 2015, 09:20
Welk relais heb je gewisseld?
Hoe ziet de stekker achterop het contactslot eruit, niet gesmolten? Zowel links als rechts doet het niet? Heb je een gordel-vergeten of sleutel-vergeten-waarschuwing en doet die het nog wel?
Dagrijlicht komt niet voor in de bekende USA bedradingsschema's, ws moet je daarvoor de Zweedse hebben. Misschien op 240.se?
Anders moet je zelf even aan het meten waar je je spanning verliest. Bijv na contactslot, thv het kapotte-lamp-waarschuwingsrelais, in de stekker die aan de knipperlichtunit zit.
Hoe ziet de stekker achterop het contactslot eruit, niet gesmolten? Zowel links als rechts doet het niet? Heb je een gordel-vergeten of sleutel-vergeten-waarschuwing en doet die het nog wel?
Dagrijlicht komt niet voor in de bekende USA bedradingsschema's, ws moet je daarvoor de Zweedse hebben. Misschien op 240.se?
Anders moet je zelf even aan het meten waar je je spanning verliest. Bijv na contactslot, thv het kapotte-lamp-waarschuwingsrelais, in de stekker die aan de knipperlichtunit zit.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km

