19 December 2015, 22:49
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 December 2015, 23:04 door Marc1970.)
It ain't a crime if you don't get caught. Beetje meer teer erover, hand zand ertegen, weer teer erover.
Die balk bestaat uit twee lagen volgens mij, een dunne van de koets en een dikkere erover om de veer te dragen. Deze lasser heeft er waarschijnlijk 1 dikke laag van gemaakt. De keurmeester zal daar niet zo gauw een probleem van maken, maar wel als er 1 kant van de reparatieplaat niet doorgelast is.
De dunne laag is een U met flenzen weerskanten, als een ondersteboven hoed zeg maar, en de dikkere plaat erover is een U. De buitenlaag zit met XL formaat puntlassen aan de binnenlaag vast.
Die balk bestaat uit twee lagen volgens mij, een dunne van de koets en een dikkere erover om de veer te dragen. Deze lasser heeft er waarschijnlijk 1 dikke laag van gemaakt. De keurmeester zal daar niet zo gauw een probleem van maken, maar wel als er 1 kant van de reparatieplaat niet doorgelast is.
De dunne laag is een U met flenzen weerskanten, als een ondersteboven hoed zeg maar, en de dikkere plaat erover is een U. De buitenlaag zit met XL formaat puntlassen aan de binnenlaag vast.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969