7 December 2015, 14:02
Ik ben wezen kijken, woensdag beslissen tussen bedford of de volvo.
De motor is oke, loopt gewoon op benzine met de electronische injectie, die werkt dus nog,
accu stuk, niet teveel rottigheid, airco er in, man zei er stond ineens een plas olie onder
en toen was bak niet meer oke, maar toen ik er was was ie warm, hij heeft hem eerst warm
laten lopen en dan inderdaad geen bakgeluid, en rijdt ie gewoon voor en achteruit, de remmen
die gaan tot de bodem, geen rotte spatbord en randen en dorpels, vocht in de wagen a lot,
stinkt erg muf, maar staat dan ook al een jaar in een vochtige garage zonder beluchtigsgaten.
in kofferbak, zag ik wat doorkomende roest aan een kant waar de achterveren zitten, daar net naast wat lager
kan je er door bikken, mogelijk dus draagbalk schade? de balk onder de accu aangetast, maar niet rot behalve wat
rantjes ervan, (erg?) nu is lassen van zware balken een stuk gemakkelijker natuurlijk als plaatwerk.
de motor, ontluchting bovenaan zit dicht, geheel dicht dus de druk in cartter kan niet weg, mogelijk daar dus
problemen met de oliekeringen maar zo te zien is de motor goed loopt mooi, geen rammel maar geloof dat deze
motoren nogal sterk waren.
Geen gas er in, man zegt een op 9 met rustig rijden, dat lijkt me sterk maar goed, gas moet er in.
O ja mooi is ie niet, ziet er heel erg verwaarloost uit, en ik denk dat onderhoud ervan niet erg
veel voorrang had, oude olie en zo.
O ja een voor deur, zit geheel met plakband aan elkaar zo rot is ie, het is maar een deur, en de stoelen, het leer zit er
nog wel maar ongeveer 9 procent nog op bestuurderstoel, als ik tekeningen heb zou ik zelf niet leer kunnen maken, ik
ben schoenmaker en kan stikken.
dus wel een wagen met werk, de prijs moet ik nog over nadenken.
Dinsdag naar belgie naar de bedford bus, dit omdat het ook leuke wagens zijn en erg handig.
cvrg kees
De motor is oke, loopt gewoon op benzine met de electronische injectie, die werkt dus nog,
accu stuk, niet teveel rottigheid, airco er in, man zei er stond ineens een plas olie onder
en toen was bak niet meer oke, maar toen ik er was was ie warm, hij heeft hem eerst warm
laten lopen en dan inderdaad geen bakgeluid, en rijdt ie gewoon voor en achteruit, de remmen
die gaan tot de bodem, geen rotte spatbord en randen en dorpels, vocht in de wagen a lot,
stinkt erg muf, maar staat dan ook al een jaar in een vochtige garage zonder beluchtigsgaten.
in kofferbak, zag ik wat doorkomende roest aan een kant waar de achterveren zitten, daar net naast wat lager
kan je er door bikken, mogelijk dus draagbalk schade? de balk onder de accu aangetast, maar niet rot behalve wat
rantjes ervan, (erg?) nu is lassen van zware balken een stuk gemakkelijker natuurlijk als plaatwerk.
de motor, ontluchting bovenaan zit dicht, geheel dicht dus de druk in cartter kan niet weg, mogelijk daar dus
problemen met de oliekeringen maar zo te zien is de motor goed loopt mooi, geen rammel maar geloof dat deze
motoren nogal sterk waren.
Geen gas er in, man zegt een op 9 met rustig rijden, dat lijkt me sterk maar goed, gas moet er in.
O ja mooi is ie niet, ziet er heel erg verwaarloost uit, en ik denk dat onderhoud ervan niet erg
veel voorrang had, oude olie en zo.
O ja een voor deur, zit geheel met plakband aan elkaar zo rot is ie, het is maar een deur, en de stoelen, het leer zit er
nog wel maar ongeveer 9 procent nog op bestuurderstoel, als ik tekeningen heb zou ik zelf niet leer kunnen maken, ik
ben schoenmaker en kan stikken.
dus wel een wagen met werk, de prijs moet ik nog over nadenken.
Dinsdag naar belgie naar de bedford bus, dit omdat het ook leuke wagens zijn en erg handig.
cvrg kees

