5 December 2015, 22:42
Weer even lekker bezig geweest met de Volvo. Het koppelingspedaal is inmiddels wat verlengd en de hydraulische koppeling zit erin. Ik denk dat het pedalencluster eruit en erin zetten nooit m'n hobby gaat worden.
Daarnaast ben ik vandaag bezig geweest met het inkorten van de schakelstangen. Moet de schakelstang nog even aflassen maar m'n lasapparaat heeft er niet zo'n zin meer in. Ik heb ook nog even een beugeltje gemaakt voor de wastegate actuator.
![[Afbeelding: 22917536883_90731ec891_c.jpg]](https://farm1.staticflickr.com/774/22917536883_90731ec891_c.jpg)
Ik ben ook nog even op zoek geweest naar een flens voor de downpipe maar er zijn niet veel te vinden voor de 16T. Uiteindelijk heb ik toch een gevonden in Zweden.
Vorige week ben ik trouwens naar een cursus van BS-autotune geweest, dit is/was de importeur van de KDFI die ik ga gebruiken. In deze cursus wordt duidelijk uitgelegd hoe een vrij programmeerbare ECU werkt. Echt super leerzaam! Daarnaast heb ik nog wat uitleg gehad hoe je een DIS bobine aansluit op de KDFI. Dus dat gaat helemaal lukken
.
Daarnaast ben ik vandaag bezig geweest met het inkorten van de schakelstangen. Moet de schakelstang nog even aflassen maar m'n lasapparaat heeft er niet zo'n zin meer in. Ik heb ook nog even een beugeltje gemaakt voor de wastegate actuator.
![[Afbeelding: 22917536883_90731ec891_c.jpg]](https://farm1.staticflickr.com/774/22917536883_90731ec891_c.jpg)
Ik ben ook nog even op zoek geweest naar een flens voor de downpipe maar er zijn niet veel te vinden voor de 16T. Uiteindelijk heb ik toch een gevonden in Zweden.
Vorige week ben ik trouwens naar een cursus van BS-autotune geweest, dit is/was de importeur van de KDFI die ik ga gebruiken. In deze cursus wordt duidelijk uitgelegd hoe een vrij programmeerbare ECU werkt. Echt super leerzaam! Daarnaast heb ik nog wat uitleg gehad hoe je een DIS bobine aansluit op de KDFI. Dus dat gaat helemaal lukken
