27 November 2015, 23:27
Deze week de injectie tank gezandstraald aan de bovenkant. Er zaten een paar roestplekken op. Daarna in de zinkspray en de roest werende tectyl. Bodem van auto boven de tank ook de roestplekken gestraald en daarna in de zinkspray, hammerite en tectyl. Vooral de voorste tanksteun was oppervlakkig verroest.
Als retourleiding kon ik de oude aanvoer leiding gebruiken die al onder de auto zat omdat deze de zelfde diameter heeft als de set die ik had gekocht. Aan deze leiding kon ik mooi de hoge druk leiding klikken nadat we de pomp op zijn plek onder de achterbank hadden geplaatst. De aandrijfas die ik toegestuurd had gekregen paste precies achter de aw71.
De bediening van de pook naar de bak hebben we 8 cm ingekort.
Oh ja. Dat had ik ook nog niet verteld. De baksteun van de drietraps konden we weer gebruiken omdat we het staartstuk hadden overgezet op de aw71. De steun een positie naar achteren kunnen vastbouten. Toen bleef er precies 40 mm ruimte over. Tussen de bak en de baksteun die met twee bouten vast zit een stukje koker van 40*40 geplaatst. Past precies.
Nu moet ik met het electrisch aan de gang. Een paar vragen
1. Ik zag in de tekening dat er een relais geplaatst moet worden. Is dit 1 relais voor zowel de in tank pomp en de hoge druk pomp?
2.De voeding die naar de motor loopt moet daar ook een relais tussen? Of kan ik die rechtstreeks van het contactslot nemen.
Nog een andere vraag
3. De hogedrukbrandstofleiding zit zo op de tule geschoven lijkt het. Hoe kan ik de tule van de vier cilinder eraf halen en die voor mijn Zes cilinder er weer op maken?
Ik zal morgen een paar foto's plaatsen
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Als retourleiding kon ik de oude aanvoer leiding gebruiken die al onder de auto zat omdat deze de zelfde diameter heeft als de set die ik had gekocht. Aan deze leiding kon ik mooi de hoge druk leiding klikken nadat we de pomp op zijn plek onder de achterbank hadden geplaatst. De aandrijfas die ik toegestuurd had gekregen paste precies achter de aw71.
De bediening van de pook naar de bak hebben we 8 cm ingekort.
Oh ja. Dat had ik ook nog niet verteld. De baksteun van de drietraps konden we weer gebruiken omdat we het staartstuk hadden overgezet op de aw71. De steun een positie naar achteren kunnen vastbouten. Toen bleef er precies 40 mm ruimte over. Tussen de bak en de baksteun die met twee bouten vast zit een stukje koker van 40*40 geplaatst. Past precies.
Nu moet ik met het electrisch aan de gang. Een paar vragen
1. Ik zag in de tekening dat er een relais geplaatst moet worden. Is dit 1 relais voor zowel de in tank pomp en de hoge druk pomp?
2.De voeding die naar de motor loopt moet daar ook een relais tussen? Of kan ik die rechtstreeks van het contactslot nemen.
Nog een andere vraag
3. De hogedrukbrandstofleiding zit zo op de tule geschoven lijkt het. Hoe kan ik de tule van de vier cilinder eraf halen en die voor mijn Zes cilinder er weer op maken?
Ik zal morgen een paar foto's plaatsen
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk