12 November 2015, 17:20
Arjan. schreef:Ze zijn een stuk goedkoper als je geen motoren gaat wisselen inclusief bijbehorend motormanagement en je inderdaad een roestvrije koopt.
Toen jij hier net kwam kijken had je er toch ook een stuk minder kaas van gegeten dan nu, was nooit gelukt als je niet gewoon zo'n ding gekocht had en je mouwen had opgestroopt. Domme vragen bestaan niet, hooguit de vragen die niet gesteld worden.
Leuk dat je die quotes erbij pakt, want ik was haast vergeten dat ik ook ooit zo'n kneusje was die niks wist

Naja, niks is wel een groot woord, want versnellingsbakwissels en motorwissels had ik voor de 240 ook al gedaan. Maar wel even leuk om na te gaan wat je in de jaren hebt geleerd

Ze zijn hopelijk ook een stuk goedkoper dan dat ik erin stop, want als ik terugkijk op rekeningen vraag ik mij af waarom ik dat niet allemaal gespaard heb zodat ik nu een oude Porsche had kunnen rijden.
@Stevves
200 euro vind ik wel realistisch. 100 euro per jaar is wel heel goedkoop.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo