12 November 2015, 12:45
Ze zijn een stuk goedkoper als je geen motoren gaat wisselen inclusief bijbehorend motormanagement en je inderdaad een roestvrije koopt.
Toen jij hier net kwam kijken had je er toch ook een stuk minder kaas van gegeten dan nu, was nooit gelukt als je niet gewoon zo'n ding gekocht had en je mouwen had opgestroopt. Domme vragen bestaan niet, hooguit de vragen die niet gesteld worden.
Toen jij hier net kwam kijken had je er toch ook een stuk minder kaas van gegeten dan nu, was nooit gelukt als je niet gewoon zo'n ding gekocht had en je mouwen had opgestroopt. Domme vragen bestaan niet, hooguit de vragen die niet gesteld worden.
Estoque schreef:Afgelopen maandag bij de APK afkeur gehad op een een paar punten, waaronder het laswerk..
Vandaag dus eens onder de auto doorgelopen en ben toch wel geschrokken.
..
En weet iemand een goede site voor plaatwerk? en misschien een lasser(kan ik zelf niet)..
Estoque schreef:nog een vraagje:
Hoeveel lucht zou ik in mijn banden moeten doen?
Estoque schreef:Mijn vader maakte de keus snel makkelijker en die zei: "Verstandige keuzes moet je je hele leven nog maken, doe nou wat je leuk vind".
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km