11 November 2015, 16:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 November 2015, 17:31 door Marc1970.)
Is heel goed te doen, de vulplaatjes zitten achter de twee bouten waarmee de bovenste wielarm vastzit. Er is een speciaal bochtige sleutel voor die bouten maar gewoon met een ringsleutel kom je er ook wel.
Vervolgens kan je er plaatjes bij of uit halen, bij de voorste bout weg dan gaat de caster naar achter, en vv, bij beide bouten gelijk bijvullen geeft minder wielvlucht. Dat laatste heb je nodig. En toespoor, de makkelijkste waar je mee begint. Als de banden door de weg ploegen slijten ze ook erg hard.
En toespoor gaat met de spoorstang. Stelplaatjes zal je zelf moeten maken adhv de plaatjes die je eruit haalt. Als je dit beheerst heb je een mooi extraatje voor op je CV.
Hier staan heel veel Service Manuals, Front End and Steering legt alles beter uit dan ik: http://www.volvoamazonpictures.se/docume...als_en.php
Ah, de plaatjes zijn nog te koop: http://www.skandix.de/en/spare-parts/sus...424bfc22bf
Vervolgens kan je er plaatjes bij of uit halen, bij de voorste bout weg dan gaat de caster naar achter, en vv, bij beide bouten gelijk bijvullen geeft minder wielvlucht. Dat laatste heb je nodig. En toespoor, de makkelijkste waar je mee begint. Als de banden door de weg ploegen slijten ze ook erg hard.
En toespoor gaat met de spoorstang. Stelplaatjes zal je zelf moeten maken adhv de plaatjes die je eruit haalt. Als je dit beheerst heb je een mooi extraatje voor op je CV.
Hier staan heel veel Service Manuals, Front End and Steering legt alles beter uit dan ik: http://www.volvoamazonpictures.se/docume...als_en.php
Ah, de plaatjes zijn nog te koop: http://www.skandix.de/en/spare-parts/sus...424bfc22bf
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969