4 November 2015, 11:33
Arjan. schreef:Als de motor warm was hoor je hem zonder choke te starten, koud zou hij de choke nodig moeten hebben.
Die raamrubbertjes zou ik me niet zo druk om maken tenzij hij daardoor het interieur in lekt. Er staan tientallen slopers door het land heen waar je die dingen voor een paar euro uit mag trekken. Belangrijker aan de carrosserie lijken me roest en de ophangingsrubbers. Eigenlijk zou je hem op een brug moeten bekijken om daar een goed idee van te krijgen, desnoods een tientje aan brughuur uitgeven bij een doe-het-zelf garage. Een blik werpen onder de vloerbedekking en onder de achterbank kan ook zeer verhelderend werken (BTDTGTTS).
De beste man kwam net van zijn werk, dus de motor was nog warm.
Voor zover ik het op het eerste oog kon zien was de auto zo goed als roestvrij. Zaterdag ga ik nogmaals kijken en de verkoper heeft aangeboden om de auto dan eens op een brug te bekijken.