4 November 2015, 11:15
Als de motor warm was hoor je hem zonder choke te starten, koud zou hij de choke nodig moeten hebben.
Die raamrubbertjes zou ik me niet zo druk om maken tenzij hij daardoor het interieur in lekt. Er staan tientallen slopers door het land heen waar je die dingen voor een paar euro uit mag trekken. Belangrijker aan de carrosserie lijken me roest en de ophangingsrubbers. Eigenlijk zou je hem op een brug moeten bekijken om daar een goed idee van te krijgen, desnoods een tientje aan brughuur uitgeven bij een doe-het-zelf garage. Een blik werpen onder de vloerbedekking en onder de achterbank kan ook zeer verhelderend werken (BTDTGTTS).
Die raamrubbertjes zou ik me niet zo druk om maken tenzij hij daardoor het interieur in lekt. Er staan tientallen slopers door het land heen waar je die dingen voor een paar euro uit mag trekken. Belangrijker aan de carrosserie lijken me roest en de ophangingsrubbers. Eigenlijk zou je hem op een brug moeten bekijken om daar een goed idee van te krijgen, desnoods een tientje aan brughuur uitgeven bij een doe-het-zelf garage. Een blik werpen onder de vloerbedekking en onder de achterbank kan ook zeer verhelderend werken (BTDTGTTS).
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km