4 November 2015, 10:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 November 2015, 10:15 door Marc1970.)
Natuurlijk is de uitlaat zwart van binnen, als het maar geen vette drab is. Met de carburateurmotor kan je wel eens een te rijk mengsel hebben, kijk eens naar het verbruik per km. Kan ook dat iemand er veel te lang mee korte eindjes, met de choke aan, mee heeft gereden. Als je auto zonder choke nu nog lekker start, staat-ie zeker te rijk. ALs het goed is, heb je wat choke nodig en kan je hem na 500 m uitzetten. Choke = trekknop links van het stuur, moet zo gauw mogelijk uit (in).
Rubbers aan de carrosserie, wat mag dat zijn? Als je de rubbers van de wielophanging bedoelt, die zien er van buiten altijd wat gemangeld uit. Zolang ze binnenin nog maar vast zitten (die rubbers zijn allemaal erg dik) kan dat geen enkel probleem zijn (ook niet bij de APK).
Rubbers aan de carrosserie, wat mag dat zijn? Als je de rubbers van de wielophanging bedoelt, die zien er van buiten altijd wat gemangeld uit. Zolang ze binnenin nog maar vast zitten (die rubbers zijn allemaal erg dik) kan dat geen enkel probleem zijn (ook niet bij de APK).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969