30 September 2015, 18:38
![[Afbeelding: kabel20CR702-2_zpsmqmihkgh.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii199/wijnand850/kabel20CR702-2_zpsmqmihkgh.jpg)
![[Afbeelding: kabel20CR702-1_zpsonvr9zwt.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii199/wijnand850/kabel20CR702-1_zpsonvr9zwt.jpg)
![[Afbeelding: stekker%20radio_zpsi33rxm6l.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii199/wijnand850/stekker%20radio_zpsi33rxm6l.jpg)
Zoals het nu is aangesloten zit op A, B en C de 12V via contact, 12V constant en een 12V voor een antenne. Dat komt overeen met de auto en dat werkt ook, want er staat constant spanning op de radio en het display komt in als ik de auto op contact zet. De antenne wordt niet aangestuurd, want ik heb geen elektrische antenne.
Op D en E zit in de auto de plus voor de luidsprekers LV en RV, G en H de min voor die luidsprekers en op I de min voor de 12V. Het lijkt erop dat dit ook in de radiokabel zo is aangesloten, maar dat kan ik niet controleren. De luidsprekers doen het immers (ook) niet vanwege die EQ-DIN plug. Op D zit een wit/blauwe kabel, op E een blauw/witte, op G een witte en op H een lichtblauwe. Op I is een zwarte (massa) draad aangesloten.
Aan de radiokabel vallen twee zaken op: op F (die in de auto leeg is) zit een grijze kabel (waarvan ik niet weet waarvoor die dient) en de polen G,H en I zijn door-gelust als min/massa (onderste foto, wit, licht-blauw en zwart). Dan is er nog een plug voor "seek", "rheo" en "DIM".
De vraag is nu of de stekker van de radio wel goed is ingericht. Er is in ieder geval een pool meer aangesloten dan in de auto beschikbaar is (F).