15 May 2006, 13:08
Had je thread al gelezen - erg interessant, mooie klus 8) en vlg mij heb je een hele hoop geleerd (van zowel de mogelijkheden als de moeilijkheden :wink: )!
Mocht ik ook voor een dergelijke oplossing gaan, kun je een grove schatting maken van wat me een VSi-installatie zou gaan kosten? Passen de injectoren waar je het over hebt in de gaten in de kop (die nu dichtgestopt zijn :? ), of moeten die (net als bij je V6) in 't inlaatspruitstuk geboord worden? :? Verder begrijp ik uit je verhaal dat ik een electronische ontsteking mag gaan gebruiken 8) .
Mocht ik ervan afzien, moet ik nog iemand zien te vinden die kan diagnosteren waar jij een lek verwacht en/ of de carburateur juist af kan stellen (jij op een clubdag? :roll: ).
Is zo'n DIS bobine incl. module voor een electronische ontsteking zoëzo iets dat je zou adviseren? Komt dat dat eigenschappen van de motor zo ten goede (incl. vervroeging van de ontsteking ivm LPG) en wat voor kosten zijn daarmee gemoeid?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet enthousiast zou zijn als ÃÂÃÂn en ander betekent dat ik vanaf dat moment met een schootputer in m'n oldtimer zou moeten rondcruisen :? ...
Hoop dat je je een btje vermaakt (hebt) in de VS van A
...
Mocht ik ook voor een dergelijke oplossing gaan, kun je een grove schatting maken van wat me een VSi-installatie zou gaan kosten? Passen de injectoren waar je het over hebt in de gaten in de kop (die nu dichtgestopt zijn :? ), of moeten die (net als bij je V6) in 't inlaatspruitstuk geboord worden? :? Verder begrijp ik uit je verhaal dat ik een electronische ontsteking mag gaan gebruiken 8) .
Mocht ik ervan afzien, moet ik nog iemand zien te vinden die kan diagnosteren waar jij een lek verwacht en/ of de carburateur juist af kan stellen (jij op een clubdag? :roll: ).
Is zo'n DIS bobine incl. module voor een electronische ontsteking zoëzo iets dat je zou adviseren? Komt dat dat eigenschappen van de motor zo ten goede (incl. vervroeging van de ontsteking ivm LPG) en wat voor kosten zijn daarmee gemoeid?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet enthousiast zou zijn als ÃÂÃÂn en ander betekent dat ik vanaf dat moment met een schootputer in m'n oldtimer zou moeten rondcruisen :? ...Hoop dat je je een btje vermaakt (hebt) in de VS van A
...
R.I.P. Volvo 244 GL - 1980 - geel;
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.