3 July 2015, 08:39
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Hier kan ik mee vooruit!
Op zoek naar een roestvrij (of roestarme...) 240
Je ziet relatief veel 240's met astronomisch hoge kilometerstanden. Dit scheelt ontzettend in de prijs. Een wagen die 2 ton gelopen heeft zie ik regelmatig voorbij komen voor meer dan 5000,-, terwijl een zelfde type wagen met 5 ton voor een fractie van die prijs aangeboden wordt. Logisch natuurlijk.
Nou weet ik dat de motorblokken lang mee gaan, maar is er wellicht een soort omslagpunt in kilometerstand waarop het niet meer verstandig/rendabel is om voor zo'n wagen te kiezen?
Wederom bedankt voor het delen van jullie kennis en expertise!
Op zoek naar een roestvrij (of roestarme...) 240

Je ziet relatief veel 240's met astronomisch hoge kilometerstanden. Dit scheelt ontzettend in de prijs. Een wagen die 2 ton gelopen heeft zie ik regelmatig voorbij komen voor meer dan 5000,-, terwijl een zelfde type wagen met 5 ton voor een fractie van die prijs aangeboden wordt. Logisch natuurlijk.
Nou weet ik dat de motorblokken lang mee gaan, maar is er wellicht een soort omslagpunt in kilometerstand waarop het niet meer verstandig/rendabel is om voor zo'n wagen te kiezen?
Wederom bedankt voor het delen van jullie kennis en expertise!