15 April 2015, 15:47
Marc1970 schreef:Huh, durf je dat dure ding zo dicht bij het randje te leggen? Maar op Turbobricks vinden ze dat LH ook best zonder speedo signaal werkt. Behalve dat het stationair soms bij 1500 rpm blijft hangen. Zoek op 'speedo lh2.4', er zijn ook suggesties om de stat regelklep eruit te halen en dan ben je er vanaf.
En een soort schakeling om het achterassignaal om te zetten naar een signaal wat de ECU lust, als je het heel netjes wilt doen.
Duur is relatief. Ik heb gereviseerde voor veel meer zien gaan! Maar inderdaad had mijn engelse collega de foto ook voor mijn gemoedstoestand ander moeten nemen!
Die tip van LH voor speedosignalen zal ik verder eens onderzoeken. Komt goed.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..