8 May 2006, 21:40
ziet er wel cool uit zo!
weet je waar je die gegroefde schijven kan krijgen uit het laatste plaatje? Die zijn vlgs mij van ATE en die zie ik wel zitten (ATE was ook de OE leverancier van Volvo, dus moet wel goed komen).
En waarom heb je uiteindelijk toch gekozen voor de schijven met gaten? Ik had nl. ook al eea gehoord over het scheuren: ik had een stel Zimmermann remschijven op het oog, maar werd me door Europeantuning echt afgeraden ivm scheuren....
Ik heb gekozen voor originele Volvo blokken voor en achter, Scantech remschijven achter (die zijn toch wat minder belangrijk en achterschijven zijn zwaar overbemeten) en dan voor of origineel Volvo of een paar van die gegroefde ATE's - kan die alleen in Europa nog niet vinden en verzendkosten van de USA zijn nogal hoog...
weet je waar je die gegroefde schijven kan krijgen uit het laatste plaatje? Die zijn vlgs mij van ATE en die zie ik wel zitten (ATE was ook de OE leverancier van Volvo, dus moet wel goed komen).
En waarom heb je uiteindelijk toch gekozen voor de schijven met gaten? Ik had nl. ook al eea gehoord over het scheuren: ik had een stel Zimmermann remschijven op het oog, maar werd me door Europeantuning echt afgeraden ivm scheuren....
Ik heb gekozen voor originele Volvo blokken voor en achter, Scantech remschijven achter (die zijn toch wat minder belangrijk en achterschijven zijn zwaar overbemeten) en dan voor of origineel Volvo of een paar van die gegroefde ATE's - kan die alleen in Europa nog niet vinden en verzendkosten van de USA zijn nogal hoog...