8 May 2006, 16:25
Citaat:Heb je trouwens een schuur ofzo waar je aan die bak van je sleutelt?
Yep een enorme varkensschuur maar dan zonder varkens en met mooi betonnen vloertje erin, draaibankje, freesmachine enz...helemaal dik voor mekaar voor de beunhaas :lol: 8)
Die scheuren heb ik ook het ÃÂÃÂn ent ander over gehoort, mijn voorkeur ging in eerste instantie ook uit naar alleen gegroefde.
![[Afbeelding: powerrotors1ys.jpg]](http://img255.imageshack.us/img255/8200/powerrotors1ys.jpg)
Deze schijven zijn niet zo extreem geperforreerd als die echte rallyschijven, en ik denk dat normaal inrijden ook aanzienlijk helpt.
je hebt ook schijven die je niet hoeft in te rijden maar die zijn onder belasting gedraaid, dwz. zitten opgespannen in de draaibank dan worden ze belast totdat ze roodgloeiend zijn en dan worden ze op maat gedraaid. Deze schijven hoef je dus ook niet in te rijden en kunnen ook niet meer krom trekken. Het inrijden van de schijven is eigenlijk een soort hardingsproces dmv warmtebehandeling.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's

