1 January 2016, 13:52
Gisteren met het rijden al iets aan de koppeling opgemerkt. Met het gas loslaten is er een geluid hoorbaar vanaf de koppeling, dit geluid wordt met het maken van meer toeren ( op hogere snelheid) minder bij het gas loslaten. Dus bij meer toeren heeft hij er minder last van. Bij het afremmen tot stilstand is het geluid het hardste hoorbaar , vlak voor stilstand wordt het erger en als hij eenmaal stil staat is het helemaal weg. Wat kan dit zijn? Kan dit de kabel voor de ontkoppelklep zijn?
Vanochtend wou ik de auto wegrijden , in de achteruit en hij begon uit zichzelf al naar achteren te rijden. En toen ik hem weer in de vooruit wou zetten zat er helemaal geen beweging in de versnellingshendel. Wanneer de motor uit staat dan kan ik wel vrij de hendel bewegen.
Iemand ervaring hiermee en een idee wat het kan zijn?
Gr Dennis
Vanochtend wou ik de auto wegrijden , in de achteruit en hij begon uit zichzelf al naar achteren te rijden. En toen ik hem weer in de vooruit wou zetten zat er helemaal geen beweging in de versnellingshendel. Wanneer de motor uit staat dan kan ik wel vrij de hendel bewegen.
Iemand ervaring hiermee en een idee wat het kan zijn?
Gr Dennis