Een 240 station waarvan de binnenzijde van de slotplaat achter helemaal roestvrij is zul je waarschijnlijk niet vinden.
De jongere modellen mogen dan verzinkt zijn maar ze hebben ook vaak genoeg verrotte achterschermranden en rotte hoekjes aan de binnenzijde van de deuren. Die kunststof strips onder aan de deuren doen eigenlijk meer kwaad dan goed.
De wielbakken zijn vaak iets beter dan bij de oudere modellen ,maar ja, die zijn ook weer meer dan 10 jaar jonger.
Gek genoeg is bij de jongere modellen het binnenschot van de A stijl rondom het deurscharnier vaak verroest, terwijl de oudere modellen daar veel minder last van hebben.
Je ziet dit aan de buitenzijde pas als het zo ver verroest is dat het scharnier los gaat zitten.
De jongere modellen mogen dan verzinkt zijn maar ze hebben ook vaak genoeg verrotte achterschermranden en rotte hoekjes aan de binnenzijde van de deuren. Die kunststof strips onder aan de deuren doen eigenlijk meer kwaad dan goed.
De wielbakken zijn vaak iets beter dan bij de oudere modellen ,maar ja, die zijn ook weer meer dan 10 jaar jonger.
Gek genoeg is bij de jongere modellen het binnenschot van de A stijl rondom het deurscharnier vaak verroest, terwijl de oudere modellen daar veel minder last van hebben.
Je ziet dit aan de buitenzijde pas als het zo ver verroest is dat het scharnier los gaat zitten.